Het doordacht organiseren, plannen, besturen en uitvoeren van de receptenstroom kan de apotheek veel tijdwinst en tevreden patiënten opleveren. Met de software van ApotheekLogistiek verwerk je jouw recepten tegen de laagst mogelijke kostprijs en heb je de beschikking over de meest geavanceerde communicatietool voor jouw apotheek.
Hoe werkt het?
- Bij het aanschrijven kun je gebruikmaken van een breed assortiment, dat zowel bestaat uit het assortiment van de groothandel als de eigen voorraad.
- Er wordt een order naar de groothandel verzonden en een picklijst aangemaakt voor de eigen voorraad.
- De volgende ochtend worden de verschillende bestellingen uitgevuld en vindt eindcontrole plaats.
- Na het vrijgeven gaan de recepten door naar de eindlocatie.
Wat levert het op?
- Efficiënt uitvullen in eigen apotheek door medewerkers
- Productselectie op basis van het gehele groothandelsassortiment
- Door track-and-trace wordt de klant op de hoogte gehouden van de orderstatus
- Veilig uitvulproces (door eindcontrole – minder uitvulfouten)
Wat krijg ik?
- Implementatieondersteuning door ervaren ApotheekLogistiek-medewerker
- Software geïntegreerd in AIS (Pharmacom, CGM en in SmartMed)
Wat maakt ApotheekLogistiek uniek?
- Localfilling systeem met ingebouwde track-and-trace
- Flexibele inrichting (schaalbaar)
- Lokale voorraad automatisch ingeladen voor central filling
- Sturing op regeldikte orders, door slim samenvoegen orders
- Geen beperkingen in assortiment
- Lokale uitstraling en werkgeverschap
- Filling voor meerdere apotheken mogelijk
- Eindcontrole
- Mogelijkheden same-day delivery (bij voldoende capaciteit)
Ondersteuning
- Onze productmanagers zijn apothekers
- Zeer ervaren implementatiespecialisten
- Telefonische servicedesk
- Eigen ontwikkelteam
- Online wiki
Investering
Je betaalt eenmalig voor de inrichting van de locatie, en daarna jaarlijkse licentiekosten.